Veelgestelde vragen

  1. Wat kan ik doen als het aanmelden niet lukt?
    Meld het probleem via het Contactformulier. Wij pakken het probleem zo snel mogelijk op. U ontvangt binnen uiterlijk 2 werkdagen een reactie.
     
  2. Ik heb mij aangemeld, maar ik kan niet inloggen. Wat kan ik doen?
    Na het aanmelden, ontvang je direct een e-mail met een bevestigingslink. Klik op deze link om je account te activeren. Je kunt daarna inloggen.
    LET OP: deze e-mail kan in je Ongewenste mail/Spam zitten.
    Ook geen e-mail in je Ongewenste mail/Spam ontvangen? Laat dan een bericht achter via het Contactformulier.
     
  3. Wat kost een training?
    De trainingen van Snelbeterinjevel zijn gratis.
     
  4. Kan ik de training doen via mijn PC, tablet en mobiele telefoon?
    De trainingen kun je doen via je PC/MAC en/of tablet. Zorg hierbij dat je browser up to date is. De trainingen zijn niet geoptimaliseerd voor mobiele telefoons.
     
  5. Hoe kan in mijn account opzeggen?
    Stuur een e-mail naar snelbeterinjevel@trimbos.nl. Geef in de e-mail aan dat u het account wilt opzeggen. U krijgt een bevestiging als het account is opgeheven.